Сценрій "Творчий портрет керівника гуртка"

МЕТОДИЧНА ПАНОРАМА.
СЦЕНАРІЙ СВЯТА «ТВОРЧИЙ ПОРТРЕТ КЕРІВНИКА ГУРТКА»
Ведучий 1.  Нам не пишуть пісні і сонети,     
                    Правда, Міносвіти слово вже сказав своє.
                    Та, мабуть, ще не знають лиш поети,  
                     Що на світі позашкільник є.       
Ведучий  2.
         Так, він є і буде існувати до тих пір, поки є на світі така казкова країна, як  дитинство, і поки живуть у ній такі надзвичайно цікаві  і допитливі громадяни – наші  діти. 
Разом:      
         Ми працюємо і творимо заради них.
Ведучий 1. Сьогодні вперше у стінах нашого позашкільного навчального закладу відбудеться презентація творчих портретів майстрів своєї справи, педагогів з великої літери. Їхній творчий шлях на педагогічній ниві – це їхнє повсякденне життя.
Ведучий  2.  То хто ж вони – відважні педагоги,
                       Що вибрали професію святу?
                       Вони ступили на важку дорогу,
                       Вони щодня в майстерності ростуть.
Ведучий 1.   Макети дивні роблять і співають,
                      Та вчать дітей, як досягти мети,
                      Картини пречудові вишивають,
                      І вміють влучну відповідь знайти.
Ведучий 2.   І жарти сиплють, і частують медом,
                      Моделі запускають літаків.
                      Усе уміти педагогу треба,
                      Бо він – творець дитячої душі.
Ведучий 1.   Художник голки, пензля, а чи слова,
                      Професор, майстер до сердець,
                      Освітлює знанням усе довкола,
                      Бо педагог — то є достойний знань вінець!
Ведучий 2. У той же час педагог – просто людина. Зі своїми радощами, печалями і проблемами. Він багатогранний і цікавий, добрий і суворий, справедливий і непідкупний. Звідки ж бере свої сили, щоб одночасно бути вихователем і педагогом, артистом і скульптором, батьком і матір’ю, щоб бути творцем дитячих душ?
 Ведучий 1.  Який же він – творець-педагог?
 Який же він – один із кращих керівників  гуртків художньо-естетичного напряму  нашого Будинку школярів? В нашому залі присутні керівники гуртків: Карпінська Інна Володимирівна, Дудинська Лідія Іванівна та Соловей Ганна Василівна. Тож просимо Вас зайняти почесні місця.
Ведучий 2. Педагог – дуже відповідальна професія. Він не має права на помилку, бо в його руках – душі його вихованців.
Саме таким педагогом є Карпінська Інна Володимирівна.  
               (Слайд-презентація  Карпінської І.В.)
Ведучий 1. То хто ж він, творець  душ людських, вихователь творчих особистостей. Її педагогічне кредо: «Жити треба в ім’я високої мети, щоб тебе завжди пам’ятали люди, щоб залишити гарний слід на землі, хороший спогад про себе».
З таким постулатом Інна Володимирівна ходить щодня на роботу. Основний зміст її педагогічної діяльності спрямований на стимулювання творчого потенціалу особистості в різних сферах творчої діяльності. А це найкраще прослідковується у процесі роботи на заняттях гуртків «Аплікація соломкою», де вона вчить дітей мистецтву творчо думати та уміло працювати.
                        (Фото із занять гуртків.)
 Ведучий 2. У роботі з дітьми Інна Володимирівна  розкриває свій творчий потенціал, виявляє себе як здібний педагог та організатор дитячого колективу. У своїй роботі педагог керується такими принципами:
-         у центрі уваги – особистість дитини,її потреби та інтереси;
-         можливості дитини є безмежними, кожна дитина є творчою, обдарованою, унікальною особистістю;
-         дитина хоче розвивати свої здібності самостійно, але ми повинні їй у цьому допомогти;
-         у кожного, хто працює з дітьми, повинна палати іскра Божа, яку він має подарувати своїм вихованцям, щоб розбудити, активізувати їх природну обдарованість, розвинути їх здібності.
Ведучий 1. У народі кажуть: «Не важливо що говориш про себе ти, а важливо, що говорять про тебе інші».
             (Відгуки педагогів  Будинку школярів про Карпінську І.В.)
Ведучий 2. Більше 20-и років працює Інна Володимирівна керівником гуртків Будинку школярів. У своїй професійній діяльності  вона проявила себе як компетентний, ерудований, толерантний, вимогливий і відповідальний працівник.
Ведучий 1. Інна Володимирівна постійно вдосконалює свою педагогічну майстерність. Вона є автором  методичних розробок: «З бабусиної скрині», «Ожива золота соломинка»,  учасником семінарів-практикумів, засідань методичного об'єднання керівників гуртків художньо-естетичного напряму, районного методичного об’єднання керівників гуртків. У 2012р. вона здобула 2 місце та в 2013р.  3 місце у Всеукраїнських педагогічних читаннях (виставка видавничої продукції з позашкільної освіти).  У творчого педагога і творчі учні. Про це свідчать численні перемоги її вихованців в обласних та  Всеукраїнських виставках, конкурсах творчих робіт декоративно-ужиткового мистецтва.
Ведучий 2. Хобі  Інни Володимирівни – малювання. Воно приносить їй величезне задоволення ще з дитинства. Світ мистецтва захоплюючий і нескінченний. Це знаходить підтвердження у її власних мистецьких шедеврах, адже Інна Володимирівна – професійний художник.  Саме тому вона присвячує велику частину вільного часу своєму захопленню – малюванню.
                          (Виставка творчих робіт майстрині.)
Ведучий 1. «Моя сім’я – це моя сила і моя слабкість» - Рай Баччан . Про велике серце цієї Людини, Людини з великої літери  говорить її благородний вчинок. Не маючи своєї власної сімї, вона всиновила хлопчика Богдана, який виховувався у дитячому будинку. Тільки їй одній відомо, скільки було потрачено сил, здоровя, нервових клітин, щоб поставити його на ноги, вказати шлях істини. Зараз її Богдан трудиться на одному з підприємств та заочно навчається у Львівському державному університеті безпеки життєдіяльності. Наша шана та низький уклін Вам, мамо Інно! Для вас – наш музичний дарунок.
                                      (Музичне вітання.)
Ведучий 2. Праця і творчість – два крила людського буття. Їхнє поєднання сповнює життя людини сенсом, піднімає особистість в очах інших, викликає почуття поваги. Педагог – це завжди творець. Інакше не може бути. Тому педагогічна праця, як жодна інша, потребує органічного єднання професіоналізму та високих душевних якостей. Прикладом унікальної методичної майстерності, ґрунтовної підготовки, сумлінності й відповідальності в праці, найкращих особистих якостей можна визнати вас, Ганно Василівно, людину великого доброго серця, з відкритою душею, залюбленої у свою професію, у світ, у дітей, у рідне слово. 
(Творчий портрет Соловей Г.В., відеододаток)
 Ведучий 1.    Земля без праці щедро не зародить,
                         Порожні зерна в колос не підуть.
                         І сонце гордо тільки там лиш сходить,
                         Де мудрі педагоги дітей в життя ведуть.
 Творчий портрет керівника фольклорного гурту «Дзвіночок» Корецького районного будинку школярів можна охарактеризувати такими словами: "Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей - талант, вміння їх вирощувати – мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини!"
Ведучий 2.  1959 року у мальовничому селі Бережки  Дубровицького району народилося дівчатко, якого нарекли  поширеним в Україні іменем – Ганнуся.
                          (Дитячі фотографії.)
          Все починається зі школи, і тому кожна людина з почуттям великої вдячності згадує школу, рідних вчителів, адже у кожного з нас у школі було щось неповторне, незабутнє, таке, що залишається на все життя.  Вищу освіту Ганна Василівна здобула у Рівненському інституті культури, отримавши спеціальність керівника самодіяльного народного хору. Отримавши вищу освіту, почала працювати  у  Корецькому районному будинку культури та дозвілля, а ось уже 14 років, працюючи керівником фольклорних гуртків Будинку школярів, формує у вихованців ціннісне ставлення до мистецтва та актуальних надбань українського народу.
Ведучий 1.  Щасливий той учень, якого навчає творчий, професійно досконалий, сучасний педагог. Ганна Василівна –  творча особистість, активна, ініціативна, сумлінна, користується авторитетом серед колег, дітей та їх батьків. В ході проведення свят народного календаря Ганна Василівна виховує у гуртківців інтерес до усної народної творчості, вчить їх бути активними у суспільному житті, виховує у них повагу до мови, до культури, Батьківщини до минулого українського народу, формує у них цілісне уявлення про фольклорно-етнографічний світ українців.
                    (Відеододаток із українських вечорниць.)
Ведучий 2. Ганна Василівна має високу фахову і методичну підготовку, бере активну участь у всіх методичних заходах. У 2017р. стала переможцем обласного етапу Всеукраїнського конкурсу рукописів навчальної літератури для позашкільних навчальних закладів системи освіти в категорії «Навчальні програми».
              (Відгуки колег про Соловей Г.В.)
Ведучий 1.  Добрі зернятка дуже вже дрібненькі
                      І сходять довго – треба їх глядіть,
                      Але якщо зійдуть в малих серденьках,
                      Не страшно тих дітей у світ пустить.
          Більше ніж впевнені, що вихованці  Ганни Василівни будуть достойними людьми з глибоко усвідомленою громадянською позицією.
Улюбленому педагогу  музичний дарунок від вдячних вихованців.
                              (Музична пауза.)
Ведучий 2.    Педагог! Яка важка твоя робота!
                       Орати й сіяти, полоти бур’яни.
                       Та урожай побачити охота –
                       Яка ж людина піде у світи?
         На мою думку, теж достойними людьми стануть вихованці керівника гуртків декоративно-ужиткового мистецтва Будинку школярів Дудинської Лідії Іванівни.  У неї золоті руки і добре серце. Вона усю себе віддає дітям, своїй улюбленій справі.
Ведучий 1.  В народі кажуть, що письменник живе у своїх творах, скульптор – у створених ним шедеврах, а педагог, наставник – живе у думках і справах своїх вихованців. Впевнена, що ті знання , ті вміння, які діти отримують на заняттях гуртків «Набивання килимковою голкою», «Прикладні мистецтва» під керівництвом Дудинської Лідії Іванівни, обов’язково згодяться їм у майбутньому.
                  (Фотододаток: творчі роботи вихованців Дудинської Л.І.)
 Ведучий 2.  Наріжним каменем у педагогічній діяльності Лідії Іванівни є 10 золотих правил «Творчого педагога» :
- безмежно любити дітей;
- ніколи не бути нудним;
- йти вперед, не зупинятися;
- не бути байдужим;
- завжди шукати щось нове;
- не нервувати;
- вести здоровий спосіб життя;
-  не думати про минуле, не боятися майбутнього;
- не марнувати часу;
- бути вимогливим.
Як вони втілюються на практиці, ви зможете переконатися самі.
                     ( Відеододаток  заняття гуртка.)
Ведучий 1. Лідія Іванівна постійно вдосконалює свою педагогічну майстерність. Вона є автором  методичних розробок: «Писанкові барви», «Сяйво писанки»,  учасником семінарів-практикумів, засідань методичного об'єднання керівників гуртків художньо-естетичного напряму, районного методичного об’єднання керівників гуртків. Найбільшою вершиною її майстерності стала участь та перемога  (3 місце) в обласному етапі  Всеукраїнського конкурсу «Джерело творчості» у номінації «Керівник гуртка – 2016». У творчого педагога і творчі вихованці. Про це свідчать численні перемоги гуртківців у обласних, Всеукраїнських конкурсах, виставках декоративно-ужиткового мистецтва.
Методист. Сьогодні ми започаткуємо галерею умілих рук майстрів нашого позашкільного закладу. Запрошуємо наших творчих педагогів залишити відбитки своєї правої руки.
Методист. Шановні наші педагоги! Нехай ніколи не згасає у вашому серці та душі палкий вогонь творчого натхнення, любов до своєї справи, до дітей. Нехай щоденно вас окрилює людське шанування і щира вдячність вихованців, нехай примножаться ваші успіхи та удачі!

На завершення нашого свята музичні вітання від ваших вихованців.

Комментариев нет:

Отправить комментарий